Aplicația are o popularitate mai mare în București, unde este utilizată zilnic de 40% dintre posesorii de telefoane inteligente.
Potrivit studiului, principalul motiv pentru care românii accesează WhatsApp îl constituie gratuitatea, 43% dintre utilizatori apreciind faptul că pot trimite mesaje fără niciun cost. Această gratuitate este apreciată în special de tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 și 24 ani (64%). Alte avantaje ale aplicației preferate de români sunt posibilitatea de a trimite poze ușor și rapid (42%), ușurința în utilizare (41%), precum și posibilitatea de a comunica și de a distribui rapid texte sau fotografii către un grup de persoane (31%).
În ceea ce privește folosirea WhatsApp în scopuri de marketing, 40% dintre utilizatori nu doresc deloc să fie abordați de o companie, prin intermediul acestei aplicații, pentru promovarea de produse sau servicii.
Rezultatele sunt extrase dintr-o cercetare online realizată de către compania iSense Solutions pe un eșantion de 1.069 de respondenți, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu vârsta de peste 18 ani, din mediul urban din România. Rezultatele au un grad de eroare de +/-3%, la un nivel de încredere de 95%.